Wniosek o wpisanie wyborcy do rejestru wyborców
Publikacja: wtorek, 20 październik 2015
Modyfikacja: środa, 11 grudzień 2019
W celu złożenia pisma/wniosku za pośrednictwem elektronicznej platformy usług administracji publicznej należy najpierw założyć Profil Zaufany, tj.:
1. założyć konto na platformie ePUAP,
a następnie w ciągu 14 dni udaj się do Punktu Informacyjnego Biura Obsługi Mieszkańców na ul. Szkolnej 28 (wejście A) w celu potwierdzenia danych - zabierz ze sobą aktualny dowód tożsamości (dowód osobisty lub paszport).
Pomoc
Po założeniu i potwierdzeniu Profilu Zaufanego można złożyć wniosek za pośrednictwem platformy ePUAP.
Formularz elektroniczny na platformie ePUAP: Wniosek o wpisanie wyborcy do rejestru wyborców
1. założyć konto na platformie ePUAP,
2. podając numer PESEL, podczas zakładania konta na ePUAP, system automatycznie złoży wniosek o Profil Zaufany - na Twój adres e-mail przyjdzie potwierdzenie złożenia wniosku,
a następnie w ciągu 14 dni udaj się do Punktu Informacyjnego Biura Obsługi Mieszkańców na ul. Szkolnej 28 (wejście A) w celu potwierdzenia danych - zabierz ze sobą aktualny dowód tożsamości (dowód osobisty lub paszport).
Pamiętaj !!! Dane osobowe podane podczas rejestracji muszą być zgodne
z aktualnym aktem stanu cywilnego
(urodzenia lub małżeństwa)
z aktualnym aktem stanu cywilnego
(urodzenia lub małżeństwa)
Pomoc
Po założeniu i potwierdzeniu Profilu Zaufanego można złożyć wniosek za pośrednictwem platformy ePUAP.
Formularz elektroniczny na platformie ePUAP: Wniosek o wpisanie wyborcy do rejestru wyborców
Sprawa: e - Procedura
Referat: E-procedury
Symbol: DEL XXVII e
Proszę wpisać treść pytania: