Biuro Inwestycji i Remontów
Publikacja: poniedziałek, 13 luty 2017
Modyfikacja: środa, 17 październik 2018
1. Jak uzgodnić budowę zjazdu/wjazdu indywidualnego w budowanej/remontowanej ulicy?
W pierwszej kolejności należy ustalić czy mamy do czynienia z budową/przebudową ulicy czy z remontem ulicy. W przypadku remontu ulicy właściwym do załatwienia sprawy jest Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta mieszczący się na ul. Kasztanowej 31. Przy budowie/przebudowie ulicy należy udać się do Urzędu Miasta na ul. Szkolnej 28 (wejście A), do Biura Inwestycji i Remontów:
- na etapie przygotowania dokumentacji do pokoju nr 255
-
na etapie realizacji do pokoju nr 311b
2. Gdzie zgłosić uwagi do prowadzonej w mieście inwestycji?
W pierwszej kolejności należy ustalić czy mamy do czynienia z budową bądź remontem drogi. Budowa drogi leży w kompetencjach Biura Inwestycji i Remontów Urzędu Miasta na ul. Szkolnej 28 (wejście A). Remont drogi należy do spraw załatwianych w Zarządzie Dróg i Utrzymania Miasta na ul. Kasztanowej 31.
W sprawie pozostałych inwestycji miejskich uwagi można zgłaszać do Biura Inwestycji i Remontów:
W sprawie pozostałych inwestycji miejskich uwagi można zgłaszać do Biura Inwestycji i Remontów:
- na etapie przygotowania dokumentacji do pokoju nr 255
- na etapie realizacji do pokoju nr 311b
Sprawa: Zadawane pytania
Referat: Zadawane pytania
Symbol: RIM
Proszę wpisać treść pytania: